Funnelfabriek
Hoe blijft jouw klant klant?
Als ze fan zijn kopen ze alles wat je lanceert. Ik was vroeger fan van Hello Kitty. Elk gummetje, stickervel en etui wilde ik hebben. Ik was vaste klant bij de plaatselijke Intertoys. In de klas werd druk geruild zodat de verzameling compleet gemaakt kon worden.
Lanceert Adidas een special? Ik zet m’n alarm.
Het hebbe-gehalte is enorm voor fans. Voor jouw merk realiseer ik dit ook!
ik ben slechts een muisklik bij je vandaan. je hoeft me alleen even een berichtje te sturen.
voeg de letter d toe aan je team
Durf. Droom. Doe.
Hoe zorg je ervoor dat jouw klant steeds meer van jou wil en niet één product koopt? Je wilt natuurlijk niet dat het stopt na afloop van een traject of het kopen van een product. Wat kan jij doen dat jij bij die klant on top of mind blijft?
Dat zij denkt: wat leuk, ze verrast me weer. Of, wauw. wat is haar nieuwe aanbod?
Sounds good?
Ik help je met de klantreis om ervoor te zorgen dat ze niet alleen eenmalig iets koopt, maar fan blijft en alles wat je verkoopt wil hebben. Omdat jij haar ziet en hoort.
Ik bedenk creatieve concepten voor jouw bedrijf, waardoor jouw klant klant blijft. Jouw e-mailmarketing valt op. Zelfs het duffe bestelproces wordt ineens leuk en ‘sexy’. En wat denk je van die saaie factuur?
Dag dertien-in-een-dozijn. Hallo unieke content.
Too good to be true? In dit geval niet. De funnelfabriek draait al op volle toeren!
als tijdelijke externe ben ik een mooie aanvulling op je eigen team. wil je mij aan boord? als jouw schip lekker vaart dan ben ik jouw vrouw.